Kalite Hedefleri

27.05.2024 132

- Öğrencilerimizin uyum ve devamsızlık sorunlarını gidermek.

- Öğrencilerimizin akademik başarılarını ve sosyal faaliyetlere etkin katılımını artırmak.

- Çalışanların ve hizmet alanların memnuniyetini artırmak.

- Çalışanların ihtiyaç ve beklentilerini tespit etmek amacıyla memnuniyet anketleri yapmak.

- Çalışanların ve hizmet alanların şikayetlerini yazılı hale getirmek, şikayet sayısını % 10 azaltmak.

- Uygunsuzluk oranlarını % 10 azaltmak.

- Kişi başı yılda ortalama en az 16 saatlik eğitim vermek.

- Kişisel verilerin korunması kapsamında yetkili kişiler dışında paylaşılmasını engellemek.

-  Çalışanların dilek ve şikayetlerini yönetime iletebilmeleri amacıyla Dilek ve Şikâyet Kutusu yaptırmak.

Kurum içinde birlik ve beraberliği artırmak amacıyla en az 10 adet sosyal etkinlik yapmak.